onsdag 30. september 2009

Til eventuelle smykketyver

Dette er en melding til eventuelle innbruddstyver som skuffet oppdager at smykkene ikke befinner seg på opplagte gjemmesteder. Nå har de nemlig fått et helt nytt oppholdssted, nemlig på innsiden av skapdøra mi. Jeg var nokså lei av at jeg aldri vekslet mellom mer enn et par kjeder/smykker, siden flesteparten av dem lå gjemt nedi smykkeesker et eller annet sted, og kun noen få fikk plass oppi smykkeskrinet. Nå har jeg imidlertid funnet på noe som jeg selv synes var ganske lurt. ;) Jeg har skrudd opp fire øyekroker og spent en hyssing mellom dem. På disse hyssingene har jeg slått knuter sånn at jeg kan hekte kjedene inntil dem. Smykkene mine kan henge der, så finner man dem! :) Også smykketyver. (Må likevel skuffe dem med at de ikke er verdt mye, disse smykkene som jeg behandler så pent, så de skulle ikke være nødvendig å trakte etter). Og en nitrist blek skapdør har fått litt farge.

2 kommentarer:

Lillian sa...

Hehe, der henger jo smykket du fikk av meg også...:oP

Eli sa...

Det er sant, der er det! Det bruker jeg mye for det passer til så mye av det jeg har :) Flinke kreative du!:)