onsdag 4. mars 2009

Noen flere kort jeg har scrappet ;)

Scrapbooking er en stor hobby for meg! Her er noen flere kort jeg har laget. Jeg skriver opp hva jeg har gjort, så det kanskje kan inspirere flere.

Bursdagskort til nevøen vår (det grønne) 15x15 cm
 
Melissa Frances mønsterark "Sara" 
Akvarellark malt i lys grønnfarge med vannfarger (vanlig malerskrin for barn og vanlige pensler er brukt) 
Trehjerte fra Panduro, malt med vannfarger 
Lysegult silkebånd fra Panduro 
Fiskars mønstersaks 
Hvitt kartongark fra Clas Ohlson



Dåpskort til gutt: 15x15 cm (til høyre over)
 
Melissa Frances mønsterark "Leah"
Håndlaget blågrått ark kjøpt på Notabene bokhandel
Tynn ståltråd fra Panduro
Div småperler fått fra div steder
Lyseblått bånd fra Melissa frances' Hush a' Bye Boy Page Kit
Fiskars Border punch sunburst (mønsterkutter)
Hvit tråd brukt for å feste hjertet
Selve kortet: hvitt kartongark fra Clas Ohlson
For å få til kvartsirkel brukte jeg passer og saks

«Verdens beste mamma» - Morsdagskort 
15x15 cm

Mønsterark fra Papirdesign: Ord om mamma
Mønsterark: Ladybug and Friends: Wonderland - Nostalgic 
Transparent noteark: Hambly: Scrapbook Sonata Gold Overlay 
Blomster: Prima: Quick Pick Hydrangea - Sweet Peas
Knapp: Making Memories: Noteworthy Storage Jar Audrey 
Messingfarget brad fra Doodlebug
Hvit Bazzill-kartong utgjør selve kortet

Ingen kommentarer: