tirsdag 3. mars 2009

Kort jeg har scrappet

"Velkommen til verden" - laget til sønnen til fetteren min:

Jeg har brukt:

  • Hvit kartong fra Bazzill som utgjør selve kortet
  • Melissa Frances mønsterark "Leah"
  • Gult bånd og die cut-figurer fra Melissa frances' Hush a' Bye Boy Page Kit
  • Hvitt blomstrete ark fra Notabene bokhandel
  • Blomster og brads fra Prima: Accents Collections Chelsey
  • Hjerte-Brad fra Making Memories
  • Kanten ble laget med Fiskars: Border Punch Sunburst


"Fadder": dåpskort:

Jeg har brukt:

  • Melissa Frances mønsterark "Sara"
  • Akvarellark malt rosa med vannfarger (vanlig maleskrin for barn og vanlige pensler er brukt)
  • Blomster, brads og bling fra Prima: Accents Collections Chelsey
  • Hjerte-Brad: Making Memories
  • Lilla hjerte jeg hadde liggende
  • Gul due: American Crafts: Townhouse Elegant Silver  
  • Blonde: Melissa Frances: Vintage Beige Ribbon Collection
  • Mønstersaks fra Fiskars
  • For å få til kvartsirkel brukte jeg passer og saks

«Bestevenninne» bursdagskort, 15x15 cm:

  • Mønsterark: My Minds Eye: 29th Street Market - Mellow Pretty Dainty Dots
  • Mønsterark: Making Memories: Love Story Red Dot Floral
  • Blomster, knapp og brads fra Prima: Accents Collections Chelsey
  • Gullfarget mønster: Hambly: Vintage Corner Rub-ons Copper
  • Hjerte-Brads: Making Memories
  • Mønstersaks fra Fiskars
  • Blonde: Melissa Frances: Vintage Beige Ribbon Collection
  • Gulltråd fra Panduro

Ingen kommentarer: