lørdag 25. april 2009

Ting som er annerledes i livet mitt etter at jeg ble hundeeier

- Jeg er mer sosial
- jeg er mer utendørs
- det første jeg gjør om mårran er å springe ut uten sminke (kunne ikke falt meg inn før)
- Jeg går ut i allslags vær
- jeg har noen rundt meg som alltid er glad
- jeg er alltid takknemlig for en søppelkasse
- elsker parkeringshus og parkeringsplasser i skyggen
- irriterer meg over alt folk slenger fra seg i naturen..det blir nemlig spist av hunden min
- unger ringer på døra rett som det er og vil klappe hunden
- jeg beveger meg mye mer
- jeg blir overfalt av et logrende hvitt monster hver gang jeg kommer hjem

2 kommentarer:

Mari sa...

og om man skulle være så uheldig å ramle i sitt eget hjem, vil man uansett alltid lande mykt på en seng av hvit pels, takket være Mias ubeskjedne røyting ^^

Eli sa...

ha ha :)