torsdag 2. april 2009

Broderi (kunsten å være enten tålmodig eller sta)

Har brodert litt forskjellig opp gjennom tidene. Fikk fullstendig dilla for 5-6 år siden, og kjøpte alle broderier jeg kom over. Men jeg har ikke fått gjort ferdig alt sammen, for det tar veldig lang tid. Det er litt tiltak å sette i gang med, man må holde orden på selve broderiet, oppskriften og masse garn. Og så må man telle en del. Men du verden, så artig når det er ferdig. :) Her er noe av det jeg faktisk har fullført (Tålmodighet eier jeg ikke, men jeg kan være veldig sta):




For tiden holder jeg på med det aller første broderiet som faktisk er til meg selv, eller hvertfall til vårt hjem. Alt det jeg har fullført tidligere har jeg gitt bort. Å skrive det her at jeg skal brodere det, og love å legge ut bilde her, vil kanskje gi meg den motivasjonen jeg trenger.

Ingen kommentarer: