torsdag 23. september 2010

Mammaen min

Jeg har verdens beste mamma. Ingen tvil om det! Mamma tenker på meg akkurat når jeg tenker på henne. Hun ringer bare for å høre hvordan jeg har det. Mamma skjønner alltid hva jeg tenker, og har gjettet hva jeg føler før jeg har skjønt det selv. Mamma byr alltid på seg selv, og viser omtanke i alt hun gjør. Hun stiller opp for andre, og setter alltid andres behov foran egne. Hun finner stor glede i å bry seg om andre mennesker. Hun har alltid hatt tro på meg, og hatt større ideer for meg enn jeg selv har trodd jeg kunne oppnå.

Jeg kan snakke med mamma om alt. Hun har alltid tid, og finner alltid ord. Mamma utstråler varme og positivitet hvor enn hun er. Når jeg ser mamma blir ting bestandig bedre, bare fordi hun er den hun er.

Jeg er utrolig heldig som har en så fantastisk mamma. Hun inspirerer meg til å bli en bedre mamma. Mamma er toppen! :)

Ingen kommentarer: