tirsdag 1. juni 2010

Levert masteroppgaven!

En liten opptelling:

På mine år som student ble jeg nesten 8 år eldre.
2839 dager
410 studiepoeng
26 eksamener
24 fag
3 fakulteter
2 bachelorgrader
1 mastergrad (ja, forutsatt at jeg består;)
fått 1 barn
1 år med fødselspermisjon
ca 75 månedskort på t-banen
ca 22 000 kroner på bøker
slitt ut 2 laptoper
mens jeg var student har jeg hatt 5 forskjellige adresser

Og så...
7 jobbsøknader
5 invitasjoner til jobbintervjuer
2 jobbintervjuer
2 jobbtilbud
Fikk drømmejobben!

3 kommentarer:

Helene sa...

Så rart å se det tallene når de er satt opp sånn... :-) Og drømmejobben fortjente du! Gleder meg til å komme ned og se ny-huset.

Eli sa...

Takk! Når kommer dere til byen da? Hva ønsker Eline seg til bursdagen? :)

Kristine sa...

Skal si du har fått utrettet mye:)