fredag 7. august 2009

Full fart forover

Nå er baklengstiden over og Richard har tatt sine første stabbende krabbeskritt, 10 måneder gammel! Begivenhetene skjedde på mandag, og bare på disse få dagene har han utviklet ferdighetene betraktelig. I starten var det ikke så lett å fatte implikasjonene av denne nyervervede kunsten. For eksempel hadde han blitt godt vant til å sitte midt på gulvet og hyle når ballen var så urimelig å trille av gårde. Men etter hvert fant han ut at det går jo plutselig an å flytte på seg nå, og stabbet fornøyd langt ut av synsfeltet mitt før jeg rakk å si potteplanter og stikkontakter. Tiden er nå forbi hvor gutten befinner seg på omtrent samme plassen etter at jeg har vært en kort tur ut på kjøkkenet for å sette over kaffetrakteren. Der hvor han krabber fra nå av, følger jeg etter.

1 kommentar:

Ellen sa...

Så stor han blir!
Håper jeg får se deg og hsn om ikke alt for lenge til! det er alt for lenge siden vi har truffet hverandre, og iallefall siden jeg har sett Richard!

Klem!