mandag 20. juli 2009

Scrappeshopping på Steffens

Endelig fikk jeg tatt meg en tur på Steffens, som er den store scrapping- og stempelbutikken i Oslo. Det var vanskelig å begrense seg, kan man si. :) Jeg kjøpte 8 mønsterark, primablomster, distress-ink, blå store splittbinders, bånd, limklumper, papp-figurer, diverse pynt i stoff og en masse bokstavklistremerker i papir. Har lenge hatt lyst til å prøve distress-ink, som kan gi ark og bilder et slitt utseende, og har lenge hatt lyst til å scrappe med utstansede ark og figurer. Blomster og bånd får jeg aldri nok av, så det er kjekt å ha. Bokstavklistremerker er godt å bruke til overskrifter slik at jeg slipper å ødelegge prosjekter med mine kråketær. Limklumper er visstnok mye bedre å lime ting med enn mine mange ruller med fotoklebemerker. Har kjøpt noen ark i andre farger enn jeg alltid scrapper med, og har lyst til å prøve å bruke mer farger i scrappeprosjektene mine, siden jeg tross alt scrapper album om et barn.

Ingen kommentarer: