søndag 8. mars 2009

Helgens scrapping


Over har jeg limt inn helgas scrapperesultat. (Takk, Mari, for at du kom og trilla tur med Richard ;) Det har blitt en dobbel dåps-montasje til "boken om meg" som jeg lager til ham.

På den første layouten har jeg brukt:
Mønsterark Ladybug and Friends: Notabene - Roots II 
Mønsterark Ladybug and Friends: Wonderland - Nostalgic 
Mulberry-papir fra Notabene bokhandel
Blomster: Prima: Quick Pick Hydrangea - Sweet Peas
Messingfargede brads fra Doodlebug
Rosa brads fra Prima: Accents Collections Chelsey

På den andre har jeg brukt:

Mønsterark: Ladybug and Friends: Notabene - Notes from the heart
Mønsterark: Ladybug and Friends: Wonderland - Nostalgic
Mønsterark: Ladybug and Friends: Notabene – Red Notes
Mønsterark: Karen Marie Klip - Green Big Flowers
Mulberry-papir fra Notabene bokhandel
Blomster: Prima: Quick Pick Hydrangea - Sweet Peas
Brun brad fra Doodlebug
Rosa brad fra Prima: Accents Collections Chelsey

3 kommentarer:

Mari sa...

Så nydelig, Eli!! =) Du er så kreativ. Det ser jo helt proft ut :)

Nå har jeg også kjøpt noen ark, inspirert av deg ^^ skal pynte "silkeboka" mi litt!

Klem!

Eli sa...

Takk:) Silkeboka di er også kjempefin. Koselig med alle innleggene du har skrevet i bloggen min!

Mari sa...

ja, for jeg vet selv hvor kjedelig det er når ingen gidder å kommentere bloggen ens... :) bloggen min heter "Mongognom baklengs", maisplante.blogspot.com. det står mye rart der, hhehe!! så er du advart!! ^^