onsdag 23. november 2016

Jeg gleder meg til

10 ting jeg gleder meg til

  1. Tacofredag
  2. Skravle og drikke te sammen med ei god venninne på fredag 
  3. Ansiktene på barna når de ser adventskalenderen som jeg holder på med 
  4. Gjøre ferdig noen flere av hobbyprosjektene mine 
  5. Familiemiddag på søndag 
  6. Se sjette episode av Frikjent sesong 2 sammen med min kjære 
  7. At åtteåringen min skal synge Anne Grethe Preus' Når himmelen faller ned på avslutningen
  8. Julekonsert med min herlige kollega/venninne om 2 uker 
  9. Smile og le med mange hyggelige folk i morgen 
  10. Å pynte juletreet sammen med mannen min sent lillejulaften. Da blir det hele virkelig. 
Legger ved et høstbilde, for jeg vil glede meg over den siste høstmånedens dager ennå en liten stund. :-)

Ingen kommentarer: