fredag 9. oktober 2009

Tyven, tyven

Som ivrige bloggfølgere har dere sikkert allerede lagt merke til at jeg i forgårs la ut en serie med 12 bilder av vår flotte 1-åring. Det jeg likevel ble overrasket og kanskje litt opprømt over, var at Aftenposten Nettutgaven tydeligvis også følger min blogg og bruker den som inspirasjon for artikler. Denne gangen om kandidater til årets fredspris. Som dere ser har Aftenpostens presentasjon og min 12-måneders-kavalkade åpenbare likheter. Jeg er smigret over at de brukte ideen min, men det er jo hyggelig om de i det minste legger igjen en kommentar og viser sin begeistring.



Hvem vinner Fredsprisen?

2 kommentarer:

Eli sa...

Riktig, riktig. Nå har de fjernet bildet fra artikkelen. Hvilket bekrefter nevnte mistanke.

Heidi sa...

Habahabahabahaba! yeye! (Haha, gav en morsom trykkleif :)